Re: nie te

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 12:44:03 MET DST

Jarek Lis wrote:
> : czekam na propozycje apropo SNA.
>
> A czy naprawde jest Ci potrzebny SNA? IMHO - rozwiazanie
> IBM,rozpowszechnione tam gdzie i IBM, bez specjalnych zalet.
> Moze trzeba sie pozbyc.
fajnie. zmieniamy wszystkie bazy PESEL w tym kraju.
jak myślisz, co taniej - SNA server + PC jako terminale dużego IBM czy
zmiana architektury, przenoszenie oprogramowania etc.?

albo inaczej - pokaż mi system, który POPRAWNIE obsłuży na raz 200
aktywnych sesji (więcej niż terminaloowych).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,