Re: nie te

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 19:59:53 MET DST

Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl) wrote:
: On Wed, 21 Aug 1996, Piotr Karocki wrote:
: > tak wiec, 50-70 mln to Backoffice: server NT, MailServer, SMS
: > (zarzadzanie PC w calej sieci), SQL server, SNA server.
: a w linuxie masz wszystko za darmo (!) a ogranicza Cie tylko twoja
: wiedza/umiejetnosci (czyli to co prawdziwy sysadmin powinien posiadac,
: a nie tylko umiejetnosc jezdzenia mysza i znanie na pamiec rozkladu
: menusow), a nie oplacona licencja.

Akurat - tylko jeszcze powiedz, co mam kupic (tak - jestem gotow
zaplacic te $100, moze nawet 500$) zeby to wszystko bylo w wersji
dzialajacej!. Bo co prawda teoretycznie to jest pod linux'a,
ale zeby dzialalo, to sie trzeba naszukac, nakombinowac, popoprawiac -
a wtedy uplywa rok, warto by jadro zmienic, polowa znow nie dziala.

A ten rok pracy to $50k.

P.S. szukam gated pod linux'a. Tylko dzialajacego! i najchetniej od razu
    binaria - bedzie znacznie mniej roboty przy sprawdzaniu.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |