Re: IdS [bylo Re: REFERENDUM: bleble]

Autor: Zespol Szkol nr 2 w Koszalinie (zs2_at_telbank.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 12:44:11 MET DST

At 17:05 96-08-22 +0200, you wrote:

>w mojej szkole informatyk niechciał 'Internetu'... - a mogłby mieć
>następnego dnia.... - ale coż on uczy przez jeden rok szkolny DOS'a
>przez drógi TAG'a i to wsio (unas informatka jest tylko dwa lata)
>i 'na internet niema już czasu'

>to ma glebszy sens ;))
>
>Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

Tak z tym Internetem w niektorych szkolach nie jest dobrze

W Koszalinie na konferancji dyrektorow jeden dyrektor duzej szkoly sredniej
oswiadczyl ze nie chce nawet za darmo a nawet jak by mu ktos doplacil .
W drugiej szkole ekonomicznej, dyrektorka wraz z swoim informatykiem
oswiadczyla
ze nie widzi potrzeby i to jest w ekonomii nie przydatne.

PS: Takie postawy hamuja postep w innych szkolach bo trudno o dotacje z gmin
i itp.

Zdzislaw Knap