Re: WWW cache i TPNET

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 11:44:33 MET DST

Marcin Klimowski wrote:
> netscape proxy z tego co mi wiadomo nie obluguje jeszcze protokolu ICP
> wiec nie za bardzo sie nadaje do pracy w jakichkolwiek hierarchiach cache.
w hierachiach owszem, nie uwzglednia tylko sasiadow.
o ktorej wersji myslisz? 2.0 czy 1.0?

> Microsoft Network is prohibited from redistributing this work in any
> form, in whole or in part. (C) marcin 1995
ten sig jest do kitu - czy mialby oznaczac, ze na gatewayu z Internetu
do MSN wersji newsow powinien zostac wyciety? a jak nie zostanie, to
podasz MSN do sadu? (soudu, nie sadu owocowego - ciagle Netscape nie
chce mi wpuscic polskich liter).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,