Re: nie te

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 14:39:43 MET DST

Dariusz Margas wrote:

> Ciekawe co jeszcze stworzy nam ten Internet...
Darku, czy ty nigdy nie uzywasz skrotow myslowych? czy ty przypadkiem
nigdy nie powiedziales, ze 'system padl', 'komputer sie podniosl'? co
to, system stal i padl? i teraz lezy na podlodze? komputer wstal, teraz
stoi. sam, z wlasnej woli? on? czy moze 'to'? i to tys wlaczyl komputer?
jesli mozna antropomorfizm wprowadzac dla komputera, mozna i dla
Internetu.
w dodatku przeciez Internet to nie tylko sprzet, to takze ludzie (ty,
ja, wszyscy polipowcy i duzo, duzo wiecej ludzi), ktorzy jego uzywaja
(chcialem napisac, 'w nim sie poruszaja', ale moglbys mi znowu zarzucic,
ze przeciez nie wchodza do routerow, jak sie przetnie kabelek sieciowy
to nikt z niego nie wypadnie etc).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,