Re: nie te

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 14:19:46 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> czy uwazasz ze MIPS'el, ALPHA, PPC to PCty ??????? i 'tylko je pomijasz'
czy Alpha nie jest wlasnie silnym, bo silnym, ale Personal Computer?
PowerPC tez nie jest Personal Computer?

> pozatym twoje porownanie nazw 'server unixowy' do 'server pc' jest
> nielogiczne to tak jak bys powiedzial 'bardziej lubie dlugopisy
> od koloru czerwonego' - zupelnie bez sensu
>
> okresl to 'normalnie' tj server UNIXowy / server NTowy
>
> albo server typu 'minikomputer' czyli komputer osobisty (PC) albo typu
> 'komputer' czyli komputer... ;)
myslalem, ze 'serwer Unixowy' oraz 'serwer PC' sa terminami dostatecznie
jasnymi. nie chodzi mi tylko o Unix/NT, bo do Unixa zaraz bedzie SCO,
Linux i inne, a NT bedzie, ze dziala na MIPS/Alpha etc.
chodzilo mi o... zreszta, wiesz zdaje sie dobrze o co mi chodzilo.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,