Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 06:18:50 MET DST

On Wed, 21 Aug 1996, Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
> : Ja chetnie przedstawie swoje problemy:
> : 1. Pod M$ mam owszem polskie fonty ale budza we mnie sprzeciw estetyczny.
> : Lepszych nie mam. Nie ma tez programu terminala przekodowujacego "w
> : locie" a pisze w Linuxie z pine'a.
>
> Dawno nie byłeś na sytronie ogonkowej. Zajrzyj proszę.
> Teraz już są programy pod MSW, które ani brzydkich fontów nie
> wymagają ani nie wymagają skomplikowanej konfiguracji.

Ciesze sie. Zagladalem calkiem niedawno ale nie moge powiedziec zebym czytal
uwaznie.

> : 2. Pod Solarisem 2.5 proba zainstalowania Polskich fontow i klawiatury na X
> : konsoli scisle wedlug "strony ogonkowej" nie powiodla sie (opis dotyczy
> : chyba 2.3) a na wlasne poszukiwania nie mam czasu.
>
> Może wystarczyłoby jedno dodatkowe pytanie? Np. zadane mi albo na .ogonki?
> Akurat pod Solarisem jest to wszystko dość proste.

Moze nawet bez pytania tylko 2h wlasnego poszukiwania, ale planuje
znalezc te 2h dopiero po urlopie :-). Pragne jednak podkreslic ze;
1. Strona ogonkowa to kawal dobrej roboty i nie oczekuje od niej wcale
zeby rozwiazywala kazdy moj problem. Z szacunku do autorow nie zamierzam
im tez zawracac glowy problemami typu: w programie X uzywanym w takiej a
takiej konfiguracji ogonek pod a wygloda troche krzywo :-)
2. Napisalem ze moje problemy to glownie wynik lenistwa i braku czasu
i prosze o 3 miesiace litosci. Propozycja glosowania byla tak
sformulowany jakby bezogonkowcy po przejsciu na ogonki mieli byc od razu
wykleci.

Pozdrawiam.
                                Konrad