Polska strona ogonkowa

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 00:04:40 MET DST

Strona ogonkowa urosła nam nieco ostatnio i coraz częściej słyszałem,
że ciężko na niej coś znaleźć. Tak więc zrobiłem na niej generalne
porządki:
- zmieniłem układ spisu treści - chyba teraz bardziej odpowiada
  potrzebom przeciętnego szukacza;
- wyrzuciłem trochę staroci;
- napisałem wstęp, który mam nadzieję że dość dobrze objaśnia
  aktualną sytuację w kwesti "ogonków".

Strona ogonkowa to:

        http://www.agh.edu.pl/ogonki/

Jeśli znajdziecie coś nieprawidłowego lub mylącego, to piszcie proszę
do mnie, ale nie obrażajcie się proszę, jeśli nie odpowiem od razu
(czas!). Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow