Re: M$ Exchange

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 19:34:26 MET DST

Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:

>czy przypadkiem wiec nie taniej jest kupic NT, ktory nie ma limitow
>userow (bo z kazdym Win wrk, 95 kupuje sie jednoczesnie licencje na
>korzystanie z servera NT); a ktory rowniez nie pada, jak postawi go na
>dobrym sprzecie dobry fachowiec?
>zgadzam sie, ze byle idiota/czlowiek z ulicy nie postawi poprawnie NT.

1. Nie wiem, czy taniej, biorac pod uwage pieniadze, ktore firma
zainwestowala w moje szkolenia na Novella.
2. Pod Win wrk nie pojdzie moj soft uzytkowy. Jest taki smieszny, ze
musi chodzic pod Dosem i Novellem. Sprawdzone empirycznie - usilowalem
to zwalczyc, ale bez rezultatow.
3. Novell najspokojniej w swiecie chodzi mi na Pentium z Herculesem.
Do NT potrzebuje VGA - a po co mi to ? Przyzwyczailem sie do
administrowania serwerem w trybie tekstowym.
4. Potrzebuje tylko serwera plikow i wydruku. Ludzie mowia, ze NT ma
duzo gorsza wydajnosc w tym zastosowaniu.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl