Re: M$ Exchange

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 15:48:56 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> to wystarczy... jak zna unixa to bedzie wiedzial co jest w jakim
> pliku konfiguracyjnym.... :)
wlasnie, jak zna Unixa. a jak on np. zna tylko Novella, to co? prosciej
mu sie nauczyc NT czy Unixa? a jak do tej pory byl uzytkownikiem, i
kazali mu zostac administratorem, to czego mu sie latwiej nauczyc?

> uwazam ze administrator powinien wybierac nie to co jest prostrze
> ale to co jest pewniejsze, bezpieczniejsze, wydajniejsze
kiedy wlasnie prostsze wcale nie kloci sie z pewniejszym (wie sie, co
sie robi; system podpowiada i nie dopuszcza do bzur - mniej mozliwosci
pomylek w konfiguracji), bezpieczniejszym (tu jest C2, przyznane Win NT
juz dawno temu) i wydajniejszym!

> a umnie role servera sprawuje 386dx/40 z 8mb ramu - chodzi WSZYSTKO
NT nie jest pomyslane jako fileserver. od tego jest Novell i pare innych
(lepszych zreszta od Novella) rozwiazan.
NT jest pomyslane jako server... poczytaj na WWW Microsoftu, tam server
oznacza co innego, cos znacznie wiecej niz standardowy server Unixowy.

> jak ktos juz wczesniej zauwazyl NT jedyne co dobze robi to ma ladne
> sciemniacze ekranu i calkiem ladnie dzialaja... - pytanie tylko
> kto je ma ogladac jak server stoi 3 pietra podemna w piwnicy ?
> albo jak zdalnie administruje serverem ktory jest oddalony
> odemnie o 300 kilometrow ?? - jak mam to robic na NT ??
czy wg ciebie NT nie mozna zarzadzac z zewnatrz???
to ty naprawde nie znasz mozliwosci NT!

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,