Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 14:21:11 MET DST

Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
: Janusz A. Urbanowicz wrote:
: > No dobra, a powiedz ty mi skąd ta firma konsultingowa ma te dane brać ?
: > Skoro MS ich nie udostępnia. A poza tym jak na polskie warunki to taka
: powtorze cos, co juz w jednym postingu poszlo:
: program typu Ms-shareware: instaluja sprzet i oprogramowanie na dwa
: miesiace, po ktorych decydujesz sie na zakup (albo i nie).

: > Hmmm... Linux, [Free|Net]BSD, PGP, POVray, GNU Project, SSH.. mam wymieniać
: > dalej ?
: dobra, dodaje do swojej listy BSD.
: GNU i reszta - toolsy, o ktorych sam pisalem, ze sa lepsze niz toolsy
: komercyjne. ja chce SYSTEMY czy tez SRODOWISKA (VC++, Office,
: BackOffice...)

Starofice, LyX, XWord, Khoros, Qt, XClamation, XQuad i wiele innych. To, że
o czymś nie wiesz to nie znaczy, że tego nie ma. Środowisk takich jak Khoros
(kobyła - samych źródeł ponad 130 MB) czy Qt (przedstawiciel prostych
środowisk) jest wrecz zatrzesienie pod U*nix-ami i żeby było śmieszniej
większość jest dostępna w źródłach. Duża część wymaga Motifa ale tutaj można
się ratować coraz lepiej działającym Lesstif-em (free GNU Mofif).
Duża część narzędzi z Khoros-a chodzi już poprawnie z L*.

Pozdrawiam

kloczek

PS. :-) Nadal bez polskich liter .. kiedy .. Przecież MISiE już wiedzą co
to ISO (???)

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl