Re: M$ Exchange

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 15:16:19 MET DST

On Mon, 19 Aug 1996, Jaroslaw Rafa wrote:

> Ja bym chyba w takiej sytuacji (DOS/Win stacje robocze) jednak
> postawil fileserver na Novellu - jest lepiej przygotowany do pracy w
> takiej konfiguracji i dostep do dysku jest szybszy niz przez NFS.

Ja mam serwer NetWare na... linuxie ;-)

Chodzi to calkiem przyzwoicie, a stacje mysla ze to NW 3.11...
Poza tym jest jeszcze samba. Chodzi niestety tylko po IP, wiec trzeba
odpalac winde, ale poza tym to tylko krawatow nie wiaze...

ps. Wlasnie sie zastanawiam jak odpalic jednoczesnie 3 rozne serwery NW na
jednym PC ;-)

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==