Re: Użytkownicy AOL

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 10:02:51 MET DST

On Thu, 15 Aug 1996, S. D. wrote:

> Szymon, tu mi jakis pan z domeny PL tlumaczyl ostatnio ze "Bull ma
> Internet(sic!) lepszy od AOL tylko go nie wystawial (sic!)" na jakis tam
> targach.

To moze wyjasnie...

Po prostu kiedy bylem na targach byl mi potrzebny dostep do Internetu.
W stoisku AOL _nic_ nie moglem zrobic (bo to sie nie nadawalo, co sami
przyznali), a w stoisku BULLa i BSD moglem zrobic wszystko co chcialem.
BULL nawet nie informowal, ze ma u siebie podlaczony Inet, a AOL
prowadzila prezentacje tego.. co nie dzialalo :(

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==