Re: Pegasus .. just the ftp address and that's it. :))

Autor: Marek Pawlik (markusp_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 21:25:24 MET DST

>I nic nie znajdziesz... ;-)
>prog winpm - to juz predzej.
>Ale mozna inaczej: http://www.shareware.com/ i poszukac "Pegasus",
>a jezeli w liscie serwerow ktora sie dostanie nie bedzie zadnego z Polski to
>majac nazwe pliku mozna dalej przez archie...

Tez bym sobie sam poszukal tylko problem w tym ,ze teraz podczas
wakacji mam dostep do Internetu wylacznie przez modem 14400 i wiesz
jesli nigdy nie zakosztowales jak np. Netscape dziala przez taki
srodek komunikacji to nie zrozumiesz czemu pytam o gotowy adres ftp.

Pa.

Marek Pawlik (e-mail:Marko_at_irc.pl)
Wydzial Zarzadzania i Informatyki
AE - Wroclaw (IRC : Marko)