Re: NetBook

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 16:52:10 MET DST

Piotr Zawicki <plz_at_warman.com.pl> wrote:
: OK, tylko, ze dla mnie to jeszcze nie jest spamming. Ten list byl o wiele
: bardziej cywilizowany niz ostatnia kampania anty-WARTowa ...

A to jest juz sprawa subiektywnego odbioru. Moge zdobyc sie jedynie na
nastepujace twierdzenie: dostalo im sie za zjawisko ktorego byc moze nie
byli najbardziej typowym reprezentantem.
Wez jednakze pod uwage ze komercyjne czy nie komercyjne ta grupa nie
jest dla ogloszen. Co by np. bylo gdyby wszystkie ogloszenia z grupy
internet.nowosci szly do wszystkich grup ?
Nie jestem az tak wielkim purysta w tym wzgledzie i na pewno nie zareagowlbym
na ten list w grupie pl.rec.ksiazki choc formalnie tez tam nie ma nan miejsca.

: Hej. Nie twierdze inaczej. Zgadzm sie z Toba, ale ostatnimi czasy widze, ze
: "dinozaury" polskiego Inetu usiluja przywrocic tu lad i porzadek.

Tzn. Ty tez widzisz ze nie ma obecnie ani ladu ani porzadku.

: Zaczyna sie od wycinania Krokosow, a ja sie po prostu boje, do czego dojdzie
: za chwile.

Nie wiem co to jest Krokos.

: Tak. Ale nie nalezy sie bronic przed komercjalizacja Inetu, bo to jest
: jedyna przyszlosc (a komercyjnosc tego ogloszenia byla jednym z argumentow).

Ojej, ale przeciez nie dlatego nakrzyczalem ze komercyjne tylko ze
komercyjne w miejscu dla komercji zakazanym. Ja jestem za rozwojem lotow
kosmicznych ale niech to sie nie odbywa w parkach miejskich i sklepach
spozywczych.

A w ogole to sami jestesmy sobie winni. Kazdy moj user w momencie otwierania
konta dostaje do skrzynki kilka dokumentow z netykietowym na czele.
Ciekawe ile osob cos takiego robi, szczegolnie wsrod tzw. providerow ?
Tu tkwi prawdziwa przyczyna, nie zas w komercji.

pozdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski