Re: Użytkownicy AOL

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 21:55:30 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> Poniższy artykuł dziś znalazłem na pl.comp.security. Stawiam piwo
> temu, kto poprawnie odpowie na następujące pytania:
> 1) Co on (artykuł) robił na PL.COMP.security?

Jak to co ? Zawiera w sobie slowo 'security' :)))

> 2) Czy pierwsze zdanie owego artykułu jest potrzebne?
> 3) Skąd wiedziałem (nie patrząc na nagłówek), że autor jest z AOL?
> 4) Dlaczego dedykuję ten posting Sławkowi Duchnowskiemu?
> :->
[...]

Na pozostałe pytania też znam prawidłowe odpowiedzi, ale w tym
gronie chyba nie wypada pisac _az takich_ truizmow ;)

Czy jestes pewien, ze stac Cie na piwo dla WSZYSTKICH Polipowcow ? :)))

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl