SUBJECT (bylo: RE: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 09:01:11 MET DST

On Tue, 13 Aug 1996, Andrzej Bednarek wrote:

> ----------
> From: Adam Kubicki[SMTP:mikee_at_galaxy.uci.agh.edu.pl]
>
> Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:

> [o ITAR]

Sluchajcie, koledzy, a wsrod nich admin POLIPa Piotrek.

Narzucmy sobie troche samodyscypliny i zmieniajmy "Subject:" jesli tresc
listu od niego odbiega. To jest takze jedna z zasad etykiety.

Temat byl o uczestnikach polipa, a po paru mailach dyskutuje sie o ITAR.
Mnie osobiscie wcale nie cieszy, gdy widzac temat spodziewam sie
komentarza dot. maila Pana Emila alibo mojego, a widze pytania i
komentarze o czyms zupelnie innym. Podejrzewam, ze jest nas wiecej takich.

Co szkodzilo w polu "Subject" wpisac: "ITAR" albo lepiej "co to jest ITAR?"
Moze nawet wtedy by sie okazalo, ze nowy temat nie jest zgodny z tematyka
listy POLIP i mail by sie w ogole tu nie pojawil ku ogolnemu pozytkowi :-)?

Pozdrowienia,

Maciek