ActiveX (bylo: Re: Fragment o wojnie Ms IE <-> Netscape)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 16:38:07 MET DST

Dnia 10 Aug 96 o godz. 4:05, S.D. napisal(a):

> ActiveX ??

No wlasnie. Mialem o tym juz wczesniej napisac.
Microsoft wprowadza cos, co sluzy (bardzo ogolnie rzecz mowiac) do obslugi
sieci. I nazywa sie ActiveX. Czy przypadkiem uzycie nazwy "X" w kontekscie
produktu programistycznego okienkowo-sieciowego nie zahacza o naruszenie
znaku towarowego? Tylko czyjego? Kto ma prawa wlasnosci do nazwy X Window
System? (o ile w ogole ktos ma). Jak nie ma to powazny blad - znowu
ludzie tworzacy free oprogramowanie i uslugi zapomnieli zabezpieczyc sie od
strony prawnej przed roznymi cwaniakami - tak jak to bylo w przypadku
"online" i firmy Polished Group :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl