Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 05:16:18 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Dariusz Margas <darecki_at_beauty.ternet.pl> wrote in article
<Pine.LNX.3.94.960811155057.10075A-100000_at_beauty.ternet.pl>...

> Jak znajde chwile czasu, to sprawdze jeszcze raz dokladnie i powiem...

> Znam inny rozwiniety rynek...

To go nazwij i nie tzrymaj mnie w niepewnosci....

> Pewnie ze nie o tym, tylko dlaczego dowodzisz doskonalosci USA porownujac
> do Polski, skoro wiadomo ze w Polsce akurat jest zle - porownaj do
Szwecji

Bo chodzilo o jaja z AOL, jaja na tej liscie. Co do tego ma Szwecja? Nie
mam pojecia.
Poslce

>  Na ostatnim Cebicie byl AOL.
> Byla to zupelna nedza.
>
> A taki  BULL albo BSD mialo Internet OK, choc wcale nie to tam
> wystawiali...
>
> Ale moze AOL specjalnie prezentowalo sie tam z najgorszej strony i tylko
> domu (w USA) mozna je dokladnie poznac...
Bull albo BSD ? Wy rzeczywiscie nie ma cie o niczym pojecia:(.
 AOL to content provider a nie firma komputerowa, skad te porowniania
ROTL.
PS. I co to znaczy "BULL albo BSD mialo Internet OK, choc wcale nie to tam
wystawiali"
Jak mozna  wystawic gdziekolwiek  Internet(!!!)  to juz Twoja tajemnica.
Czy ktos wciaz szuka dowodow na wyzszosc wszytkich innych doemn nad AOL ??
To przyklad odwrotny.