Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 14:05:41 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Wladek Majewski <majewski_at_chop.swmed.edu> wrote in article
<Pine.OSF.3.91.960810205312.11196C-100000_at_chop.swmed.edu>...

>  Zeby sie wypowiadzac trzeba zobaczyc kiedy z tego co wiem
>
> Nie wiesz. Sprawdz w AOL - maja lokalne stacje dostepowe
> w ponad 20 polskich miastach.
>
> AOL w Ameryce rozwija sie na zasadzie fali przyplywu:
> olbrzymie pieniadze na reklame rpzyciagaja naiwnych,
> ktorym ta namiastka zastepuje przez 2-3 miesiace prawdziwa
> siec, po czym, gdy zaczynaja rozumiec o co chodzi,
> przenosza sie do "prawdziwego" internetu w lokalnego dostawcy.
> Samo AOL zorientowalo sie jak to dziala i uruchomilo samo sobie
> konkurencje: GNN, ktora to siec stara sie przyciagnac bardziej
> [...]
Wladek powiedz to ludziom w Polsce bo oni ni maja pojecia ze u nich mozan
miec AOL.:))
Co do AOL top jest to content provider. Co to zonacza? Ze nie opiera sie na
internecie
jako glownym zrodle tresci tylko go samo produkuje. Maja swoje "miejsca" na
AOL
Time Magazine i inne wydawnictwa ktorym nie odpowada darmowe "sprzedawanie"
swoich tresci. Sa tam tysiace firm,  autonomiczne chat i software banks.
Chat jest autonomiczy prze co sa grupy dla dzieci monitporowane aby niekt
nie pozadany tam sie nie produkowal, czy otwarty IRC daje takie mozliwosci?
Czy otwarty dostep do usenetu to takie dobre dla 10 latkow?
Nie i stad rodzice wole dac dzieciom dostep do czego co jest kontrolowane.
Nie jest to dla kazdego, ale tez Internet nie jest dla kazdego.
Zobacz sam w koncu kazdy kiedys dostal darmowa dyskietke AOL?