Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 03:44:43 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4uf1is$mji_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : ( W USA ludzie maja komputery w domach i dopuszczaja do nich juz
5letnie
> : dzieci, powaznie)
>
> A, zaczynam wreszcie rozumiec to zacofanie. W Polsce pieciolatki
nierzadko
> z komputerem potrafia wiecej zrobic niz ich rodzice.
> Wcale nie dziwne, jak sie zaczyna wkladac dyskietki w wieku dwoch lat..
>
> Jarek.
Do dupy to panie Jarku bo to mial byc sarkazm i proba wyjasnienia ludziom
niuanosw dzialania providera Internetu ze seidmioma gora i lasami a ktory
ich bardzo smieszy.
A ja by, Poslce zyczyl ze by kilka lat temu miala taka isntytucje jak AOL
czy Compuserve.
Kupa ludzi sie na tym wychowala.
A o cenzurze to tak jak powiedzialem to dla dobra dzieci ktore czesto
korzystacj z AOL. AOL jako content provider jakby zapewnia bezpieczenstwo
Twoim dzieciom gdzie nie musza byc zaczepiane prze pedofili ani ogladac
kiddie porn jak na usenet alt.binaries....
Pisza ludzie o rzeczach o ktorych nie maja zielonego pojecia takie
wspolczesne:
"Rece precz od Ludowej Korei"