Re: dziekuje za poparcie

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 14:55:03 MET DST

 5 Aug 96 o 21:06, Jaroslaw Strzalkowski pisal:
  [...]
] Dzieki Waszemu poparciu (mimo trzykrotnego nawolywania tylko 2 osoby
] nie chcialy by "zrobic porzadek") moglem odwazyc sie na rozwiazanie
] brutalne ale skuteczne - co prawda nominalnie niezgodne z netetykieta,
] ale "legalne" dzieki Waszemu przyzwoleniu.
  [...]
  Niestety, "niejakiego Krokosa" nie zauwazylem nigdzie w sieci, ale nie
  wszystko czytam a i pare dni juz wypoczywalem od Internetu...
  Zapewne byl uciazliwy. I tak juz po zupie - stalo sie.

  Jak mi sie wydaje, Internet zna i takie przypadki, ale czy powinny sie
  one przytrafiac? Dzis WARTA, jutro Windows-1250, pojutrze? (moze Myszka
  albo Strzalkowski). To nie idzie w dobrym kierunku i powinno trwozyc.
  I to nie jest "uogolnianie" - zastanawiam sie tylko czy nie wytworzy
  sie pewien "mechanizm" takiego konczenia dyskusji.

  Ja nie wiem jak byc powinno, ale zalecam wszystkim nieco lektur. Nie
  daja one zadnych gotowych odpowiedzi, ale warto pomyslec. Na pierwszy
  rzut:
  What_is_Usenet?
  What_is_Usenet?__A_second_opinion.
  The_USENET_Site_of_Virtue_FAQ
  A Primer on Net Abuse, Free Speech, and Usenet

  Trzy pierwsze do znalezienia archim (pod takimi wlasnie tytulami)
  ostatni to nawet nie wiem gdzie, ale chyba tam i gdzie pozostale.

  Moze uda sie wypracowac jakies wspolne podejscie?
  Wojtek