Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:38:55 MET DST

Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl) wrote:
: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl) wrote:
: : Pamietam kilka takich spraw: aoler napisal z morda do moderatora jakiejs
: : technicznej grupy ze dlaczego ten mu nie puscil jakiegos bezsensownego
: : postingu, przeciez 'ty jestes placony za moderowanie z tego co ja place za
: : dostep do sieci'.
:
: A co ten mu odpisal ??? Bo moge sobie wyobrazic...

Normalnie - " Tak, koteczku - mnie placa za inni za to, zeby nie tracic
czasu na czytanie takich glupot, jakie wyslales!"

J.