Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 16:22:44 MET DST

In article <4ucreg$7qn_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>,
Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
[hack]
>Otóż to: WWW napędza rozwój Internetu, w sensie infrastruktury.
>Wystarczy spojrzeć na wykresy udziału poszczególnych protokołów w
>ruchu Internetowym, aby się o tym przekonać: Internet sprzed 5 lat
>nie zdołałby przenieść całęgo ruchu jaki obecnie generuje samo tylko
>WWW. Z tego powodu niezbędne są coraz to szybsze łącza. A dzięki tym
>łączom mogą rozwijać się jeszcze bardziej wymagające usługi jak
>IPphone, czy CuSeeMe (przekaz dźwięku i wizji). A niejako przy okazji coraz
>lepiej działają "klasyczne" usługi jak poczta i newsy. Uważam, że w
> [...]

Zabojcze moze byc cos innego. Zauwazylem ze w coraz wiekszym stopniu
interenet jest lansowany jako 'read only medium'. Juz w tej chwili mozna
zaobserwowac ze pojawia sie podejscie typu 'ja place, ja wymagam' przez
komercyjnych uzytkownikow w stosunku do darmowych uslug i zwyczajow.
Pamietam kilka takich spraw: aoler napisal z morda do moderatora jakiejs
technicznej grupy ze dlaczego ten mu nie puscil jakiegos bezsensownego
postingu, przeciez 'ty jestes placony za moderowanie z tego co ja place za
dostep do sieci'. To tylko przyklad z tych z ktorymi sie zetknalem, malo
reprezentatywny. Popatrzcie na to co wypisuje MSIE przy instalacji, luserzy
w to wierza jak w Boga. I w tego typu podobne bzdury. U nas tez tosie pomalu
zaczyna, instalowalem ostatnio koncowke inetu u inzynierow, smedzac im o
dyskusjach technicznych, itd.. a jakie bylo ich pierwsze pytanie ? Jak
sciagac goile babki.. lapy m opadly.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain