Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 17:44:50 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<4ua42f$bj9_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : > Ja już raz zapowiedziałem, że nie będę dyskutował z PK, więc tego
> : > *nie* robię - chciałem tylko dla uciechy innych czytelników polipa
> : > podać odsyłacz do pewnego tekstu (Pamiętnik użytkownika AOL), który
> : > reprezentuje podobny styl my?lenia co wypowiedzi PK. Oto on:
> : > http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~szymon/humor/aoler.txt
>
> : To w Polsce dziala AOL ????
>
> Ależ oczywiœcie, mamy też w Polsce Empire State Building, Hollywood,
Kongres,
> i Billa Clintona za prezydenta - przecież jakby tego wszystkiego w Polsce
> nie było, to ja bym w życiu się o tym nie dowiedział, nie??
Wiec w takim razie czemu sie nie posmiejecie ze w Polska jest tak opozniona
technologicznie ze nawet nie istnieje taki provider jak AOL? Ba, glupich
telefonow brakuje.
Przeciez zaden z Was nawet nie widzial jak AOL wyglada, co oferuje?
Wiec co Was smieszy? Ze AOL ma 6 milionow subscribers?
PS W RFN  jest Compuserve tak jak w Szwecji wiec myslalem ze moze i w
Polsce.