Re: Fragment o wojnie Ms IE <-> Netscape Navigator

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 11:42:39 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> tu mnie zastanawia... mają już długie nazwy a rozszeżenie zostaje
> 'htm' ? - może to żeby się bardziej nie zblizac do UNIXow ?
> A może .htm znaczy już coś innego niż .html ?
juz? dlugie nazwy byly od zawsze w Win NT.
ale utrzymywanie htm jest prostsze - chocby narzedzia, z jakich sie
korzysta, nie musza byc na NT/95, moga byc na Win3.
a zreszta, mogloby rownie dobrze byc .ie (ze niby dla Internet
Explorera). przeciez istotne jest to, co server wysle (Content-Type), a
nie rozszerzenie.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,