Re: Ortografia bylo Re: Z kamieniem

Autor: Agrios (agrios_at_idirect.com)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 05:24:01 MET DST

In article 32070EAA.E6D_at_cyf-kr.edu.pl,
        Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> said:

>nie uwazasz, Piotrze, ze okulary poprawiaja wzrok 'w locie', zas
>uzywanie slownika w trakcie pisania strasznie zwalnia takie pisanie, i
>wprowadzanie takiego wymogu spowoduje, ze ludzie z dysleksja przestana
>pisac bojac sie negatywnych reakcji takich jak ty?

>czy kaszlu tez nie usprawiedliwi zaden papier? a jakania sie?
>przeciez tez czasami trudno zrozumiec, co mowi czlowiek, ktory sie jaka.
>odmawiasz takim ludziom prawa zabierania glosu?
>
>jesli przeszadza ci niepoprawna ortograficznie pisownia (co to
>'fshut'?), to pomoz czlowiekowi zainstalowac slownik ortograficzny
> [...]

Chyba rowniez nie jest bez znaczenia to ze Piotr Pogorzelski przenosi ciezar
z tresci artykulu na osobe piszacego.
Wydaje mi sie ze dyskusja z pogladami to jest wlasnie to co tu sobie uprawiamy,
a nie jest ( czy moze byc nie powinno) to forum do wzajemnego ponizania sie czy atakow personalnych.

Agrios

 The opinions expressed in this article are my own!