Re: M$ Exchange

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 18:47:08 MET DST

Dnia 6 Aug 96 o godz. 13:45, Piotr Karocki napisal(a):

> i dowiedz sie, jak to bylo z polskimi literami i firma Microsoft.
> Dawno, dawno temu w czasopismie 'Komputer' byl taki ladny tekst.
> jak to na pytanie o standard polskich liter do jakiegos wladnego ciala w
> PL czekali na odpowiedz, i w koncu dali standard taki, jaki mieli -
> wlasnie ANSI. bo Polacy, jak to zwykle bywa, nie mogli miedzy soba
> uzgodnic.
>
> i dowiedz sie, i napisz mi efekty tego szukania, dlaczego w RFC stoi, ze
> moge sobie uzywac 852, a nie moge 1250. w koncu dopisanie tego jednego
> [...]

Piotrek, nie zauwazyles ze juz nie masz o co tak zazarcie sie bic?
Bronisz Microsoftowego 1250 jak wlasnego zycia, a tymczasem MS daje juz
przekodowanie ISO->1250 wiec juz po problemie. Mozemy na wszystkich serwerach
pisac w ISO a czytac w 1250... Problem polskich liter w WWW *sie skonczyl*.
Skoncz i ty swoja wojne.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl