Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 04:17:58 MET DST

On 6 Aug 1996, S.D. wrote:

> Monopolista patrzy i dla tego jest monopolista bo lduzie owla uzywac
> produktow MS a nie pine itp. Skad myslisz wzielo sie te 80% rynku opanowane
> przez MS ?
Monopolista nanic nie patrzy... monopolista sprzedaje swoje produkty
a ludzie od 3ciej rano zabijaja się pod sklepami gdy wychodzi nowa
wersja M$-programu.

> A Bill wie tyle ile chca od niego uzytwlkownicy bo to dla nich pisze sie te
> progamy.
ale mi chodzi oto że M$ powinien patrzeć również na takich jak ja...

> A Ty mozesz zostac przy Pine jak ci wygodnie:)))
i będe to robił

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

|___\__,_|____/ e-mail: tenox_at_pol.pl, tel.: (22) 6710682
Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer...