Re: dziekuje za poparcie

Autor: Maciek Sniezek (dcdinter_at_it.com.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 01:04:34 MET DST

In article <4u76g9$3pe_at_helios.man.lublin.pl>,
   resz_at_helios.man.lublin.pl (Andrzej Resztak) wrote:
>Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:
>:
>: PS: Program do kasowania newsow napisal co prawda zdolny Piotrek
>: Piatkowski, ale wszelka odpowiedzialnosc za ten czyn biore na siebie.
>: Ja za niecaly miesiac wyjezdzam na 3 miesiace w swiat nieinternetowy
>: wiec ewentualny atak furii Krokosa nie zrobi na mnie wrazenia :-))
>
>Coz takie rozwiazanie i mi chodzilo po glowie. Jednak dopiero
>jako rozwiazanie ostateczne (mailbombing w ogole nie wchodzil
>w rachube). Taki skrypt kasowalby postingi P. Krokosa
> [...]

A czemuby nie glosowac, tak jak w przypadku zakladania nowych grup ? To chyba
byloby najlepsze i najsprawiedliwsze. Rozumiem, ze dzialanie Jarka bylo
"pionierskie" i dlatego troche... hmm... niedopracowane, ale jesli wielu (>10)
osobom doskwieralyby postingi NA DANY TEMAT POCHODZACE Z DANEGO ADRESU - to
nalezaloby rzeczywiscie zadzialac. Zasady takie same jak w przypadku
glosowania na grupy - nawet cos w rodzaju opisu, czyli przedstawienia
argumentow scisle zwiazanych z naruszeniem netykiety. Proponuje zorganizowac
probnie cos takiego wlasnie w sprawie Pana Krokosa. A konsekwencje powinny byc
zgodne i dopuszczone przez netykiete i dobre wychowanie...

Pozdrawiam,

Maciek Sniezek - dcdinter_at_it.com.pl