Re: Fragment o wojnie Ms IE <-> Netscape Navigator

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 11:56:26 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<4u74ac$gi3_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
> : The Browser Wars Between Microsoft and Netscape Continue...
>
> : [...] No one expected
> : that Microsoft would come up with a good alternative to Netscape
> : Navigator, but many are starting to believe that that is
> : what IE 3 signifies. Netscape, realizing the danger they are in,
already
> : has Netscape 4 in the works, and expect it to go into
> : beta this September, and be released by the end of the year. But
> : Microsoft isn't slowing down either.

> [...]
A moze tak dlugo jak sie nie moga dogadac mamy coraz lepsze przegladarki i
to za darmo (IE) ??? To dla tych co maja watpliwosci czy wolny rynek
stynuluje rozwoj, w tym i technologiczncy, czy nie. Nie odrazu tzreba
powolywac ministerstwo d/s przegladarek WWW. Zwykle duzo skuteczniejsze sa
firmy prywatne...... Nastawione cynicznie na ZYSK (brrrr)