Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 11:12:07 MET DST

kg_at_mi.com.pl (Krystian Grzenkowicz) wrote:
>Czolem Cybernauci!
>Dzieki uprzejmosci firmy Intrenet Technology mozecie Panstwo sie tam zapoznac
>z archiwalnym numerem
>5 w ktorym opisujemy jak podrabiac poczte elektroniczna.
>W jednym z najblizszych numerow ukaze sie tekst o podrabianiu dokumentow
>News oraz
>autoryzowany wywiad z Gumiakiem odpowiedzialnym za wlamanie do NASK.

I znowu pojawia sie hordy idiotow ktorzy przy znikomej wiedzy, a czesto i
kulturze, beda podrabiac listy. przeciez calkiem niedawno jakis idiota
zapisywal was calymi stadami na listy dyskusyjne. czy wam malo ?
tak wiec jesli mozecie to okrojce ow artykol do wskazania mozliwosci,
a nie do gotowego do przeklepania przepisu.

>Redakcja naszego Miesiecznika zaprasza do dzielenia sie uwagami na temat publikowanych materialow
>mailto://incoming@mi.com.pl

wlasnie sie podzielilem, tyle ze publicznie :)
prosze o rozwazenie mojego apelu (poleglych)

ps: ten list jest autentyczny.

>* KRYSTIAN GRZENKOWICZ redaktor naczelny miesiecznika Internet >* kg_at_mi.com.pl 'CiԤko jest lekko=
 §y' - Anonim --
         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |