Re: Z kamieniem

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 04:59:39 MET DST

On 4 Aug 1996, Janusz A. Urbanowicz wrote:

> Root który ustawia chowna jako SUID root, sam kreci bicz na siebie.
ok przesadziłem z tym SUID'em - wystarczy 004 atrybut żeby jasio mógł
go sobie odkopiować a potem właściciel może skasowac... albo zostawić
w /tmp - coby system sam skasował...

> Zastrzelić, coby sie mniej męczył i nie dożył tego włamania kiedy cracker to
> wykorzysta...
Niewiem czy jakiemuś crackerowi chciało by się kożystać z takich żeczy...
ale zakladajac że mamy doczynienia z kimś 'poczatkującym' to masz racje :)

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

Powyższy list zawiera moje własne prywatne zdanie, nijak nie mające się do
 mojej domeny. List zakodowany jest w standardzie ISO-8859-2 dopuszczonym
 i opisanym przez RFC, oraz zatwierdzonym przez Polska Normę pod numerem:
PN-93 T-42118. Jezeli masz problemy z odczytaniem polskich znakow narodowych
 przeczytaj: "http://www.agh.edu.pl/ogonki/" Jeżeli masz jakieś wątpliwości
o znakach lub standardzie ISO-2 przeczytaj "http://www2.waw.ids.edu.pl/iso".
  mailto:tenox_at_pol.pl, http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox, tel.:0226710682