Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 11:32:50 MET DST

Andrzej Resztak <resz_at_helios.man.lublin.pl> wrote:

: Szymonie,
: nie wiem jaki poziom reprezentuje to czasopismo, ale zauwaz, ze
: NNTP posting host to brahma.imag.fr. Posting ten zostal wyslany
: do news.lublin.pl z wzmiankowanego komputera na ktorym
: dzieki dziwnemu zbiegowi okolicznosci jest zainstalowany
: squid (czy jakos tak, w kazdym razie odp. w3cache na porcie 3128).
: Administratora tegoz komputera (ew. w3cache'a) trzeba pytac
: w jaki sposob ten artykul i przez kogo byl wyslany
: o godz. 12:42 naszego czasu (czas w naglowku jest prawdziwy),
: bo byc moze wlasnie przez w3cache'a. Tylko na czyje zadanie?

Nie wiem jak wysłać fake przez w3cache... ale faktycznie, rozbieżność
między Path a NNTP-Posting-host (której w pierwszej chwili nie zauważyłem)
daje trochę do myślenia. Trzeba przyznać, że gdybym chciał
skompromitować pismo "Internet", pewnie nie zrobiłbym tego lepiej niż
autor inkryminowanego postingu, wszystko jedno, czy był on oryginalny
czy fake... ;-)

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center