Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Zbigniew Kobylski (szyszka_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 10:28:09 MET DST

mpokul_at_sejm.gov.pl (mpokul) writes: >

> Ty chyba jestes rabniety.
Calkiem mozliwe. Jak do tej pory nikt tego nie wykluczyl. Ale tez i nikt
(z fachowcow) nie powtwierdzil.

> We WSZYSTKICH systemach nie mozna udostepniac kont osobom trzecim
> nawet jesli sa to bizniaki sjamskie.

Tu bede polemizowal.

> Daj sobie spokoj z lamentem na temat zamkniecia konta.
Dalem. Mam inne.

> Jako podatnik nie chce placic za Twoje wypowiedzi z nie-wiadomo-skad
> bo nie z edu.

Ja za twoje tez musze placic, bo poki co sejm to instytucja budzetowa.

> Normalnie jak cos sie nie
> zgadza w mail to uwazam mail za nieprawdziwy.

To co to jest "prawdziwy list" ? Jak sie w nim pisze prawde, to nie jest
wedlug twojego kryterium. Jak sie podpisuje prawdziwym nazwiskiem tez
nie jest prawdziwy. Trzeba sie podszywac, byle zgadzalo sie z naglowkiem
to wtedy jest prawdziwy. A jak wysylam z przegladarki B.Gates'a to
moge dolony tekst wpisac do naglowka i podpisac sie tak samo.
Jak wpisze tam John Lennon to list bedzie prawdziwy ?

> Czyli ze jest to wlamanie.

Kazdy moze miec swoja definicje wlamania. Ja uwazam ze zeby sie wlamac
trzeba sila zniszczyc jakies zabezpieczenie (w przypadku komputerow
zniszczenie polega na wejsciu do systemu w nie dozwolony sposob).

(Zastanawia mnie czy jak ktos wchodzi "na pasowke" to jest wlamanie czy
 nie ? <- pytanie do prawnikow).

> Zatem uwazam ze nie nalezy uzywac cudzych kont zeby nie stwarzac takiej
> sytuacji jaka zaistniala.

Obiecuje, ze juz nie bede. Przynajmniej publicznie.

Skad w narodzie tyle z mentalnosci Kalego. Jak ja ma za darmo
(za pieniadze podatnikow) to dobrze. Jak inni maja to zle bo
to z moich podatkow). ;-)

I na koniec pytanie natury moralnej:

Czy korzystanie z konta w pracy do celow prywatnych to moralne czy nie ??

zyczac wiecej slonca
pozdrawiam

z.kobylski