Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 10:09:08 MET DST

Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl) wrote:
: On 1 Aug 1996, Zbigniew Zych wrote:
: > Nigdzie nie jest powiedziane ze dokumenty z html'em musza miec rozszerzenie
: > .html. Moge sobie zdefiniowac ze maja byc np. .www
: > Wiec sie nie czepiaj...
: ok sorry..zgadzam sie :)
:
: > Po drugie - nie kazdy server MUSI dobrze brac odwolania do katalogu
: nie musi... ale jak nie bieze to znaczy ze jest ZLE skonfigurowany
: Ale w tym wypadku wygladalo mi to poprostu na niewiedze.... jak by
: nie patrzez 'index.htm(l)' jest chyba w kazdym serverze defaultowo
: ustawiony jako DurectoryIndex ?!

Ee. W takim produkcie MS defaultowo nazywa sie to chyba default.htm.
Juz nie mam mozliwosci sprawdzic, bo oczywiscie zmienilem...

Ale, to w koncu MS ustawia standardy!

Jaroslaw Lis