Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 22:48:34 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>W Explorerze (przegladrce do WWW) nic nie ustawialem..

Alez sie czepiasz...
Dobra, nie w Explorerze, tylko w Windowsowym diallerze.
A Explorer i tak bez tego nie ruszy :-)))

>Pewnie tak. To na prawde proste.

Niestety, nie sprawdze. Tamtego egzemplarza W'95 juz nie mam,
(byl 'pozyczony' do eksperymentow ;) ) a w tym ktory mam,
(preinstalowanym na IBM-330) w mozliwych do wyboru uslugach
Exchange NIE MA 'Internet Mail'. Jest tylko 'MS Fax' i 'MS Mail'.
Chyba chlopcy doszli do wniosku, ze do poczty internetowej
to ustrojstwo sie jednak nie nadaje...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl