Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 09:07:27 MET DST

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:

>: IMHO lepiej byloby, gdyby wszyscy MUSIELI miec konta i mieli
>: obowiazek przyswojenia sobie jakiejs wiedzy o Internecie.
>
>MUSIELI?? Proponuje, zeby uchylajacych sie od tego "zaszczytnego
>obowiazku" karac pozbawieniem wolnosci na okres nie krotszy od 2 lat,
>tak samo jak za uchylanie sie od sluzby wojskowej... :->

Eee tam, wystarczy dwoja na koniec semestru... ;-)))

>Jezeli ktos nie potrzebuje Internetu, i boi sie go, to
>administracyjnie nie sprawisz, ze polubi i zacznie potrzebowac.

Wiesz, czego zaluje z okresu wlasnych studiow ? Tego, ze olewalem
ekonomie polityczna i filozofie. Dla ulatwienia dodam, ze bylo
to w pierwszej polowie lat osiemdziesiatych na wydziale elektroniki
PG. Szczescie, ze wcisnieto mi do durnego szczeniecego lba
przynajmniej jakies podstawy wiedzy w tej materii - tak w sam raz
na 'trojke' z przymruzeniem oka. Odwracajac sytuacje - tym humanistom,
ktorym sie wydaje ze wiedza o technice w ogole, a komputerach i
Internecie w szczegolnosci, nie bedzie im nigdy potrzebna, nalezy ja
wepchnac do glow na sile.
Dla ich wlasnego dobra.
I dla dobra tych inzynierow, ktorzy w przyszlosci moga byc podwladnymi
humanistow. ;-)

Grzegorz.

p.s. Wycialem ogonki, bo to moje #$%* nie wysyla naglowkow, a Linuxa
jeszcze nie odpalilem.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl