Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 18:10:27 MET DST

In article <31FC97CC.201C_at_cyf-kr.edu.pl>,
Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
>tylko ze dla zwyklego uzytkownika to nic nie daje.
>czyli, nie jest dla niego zacheta do wejscia w Internet.

>czyli jednak WWW ma cos wspolnego z WinHelp. sam to przyznales, wiec
>czemu napadles na mnie, jak ja to napisalem? czy tez moze chodzi ci o
>to, ze ograniczylem Internet do WWW?

Ograniczyłeś internet do Windows a to jest tak jakbyś powiedział ze
wszystkie samochody są jak maluchy.

>a czemu? wg mnie Netscape 3.0 jako News i Mail reader sa lepsze od
>(odpowiednio) nn i elma (przynajmniej jesli chodzi o wygode
>uzytkownika).

W którym miejscu ? Ja sie pytam serio, bo one sie nadaja MHO do czytania
poczty jak sie dostaje 1-2 listy dziennie a nie do tego jak sie dostaje
20-50, i 300-500 newsów. A poza tym, czy można zrobić filtr na
poczte/killfile ? To sie czasami przydaje, mnie np. jakiś wariat dosyć długo
wysyłał swoje teksty propagujące kazirodztwo i znudziło mu się dopiero jak
zacząłem to filtrować. Po trzech tygodniach bez odpowidzi zwątpił. A ja
jestem za nerwowy żeby nie odpisywać jak coś takiego widzę. W NS news nie
znalazłem czegoś takiego jak porządny threading, kill/junk thread i inne
tego typu niezbędne funkcje.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain