Re: NASK udusil Maloke

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 18:01:51 MET DST

    Piotr> Nie wracajmy, prosze, do styczniowej histerii rozpetanej
    Piotr> przez kilku panow z tzw. szanownej konkurencji. Teraz
    Piotr> mowimy "ile TO kosztuje ?" i moja teza brzmi "komercyjny
    Piotr> Internet wcale nie jest taki drogi".

  Ja zas mowie: JEST drogi. Po zaplaceniu owych 375zl bodajze, o
ktorych mowiles, klienci dostaja dostep do sieci niestabilnej,
padajacej, gubiacej pakiety i bedacej bez zadnych ostrzezen
'konserwowanej'. Oznacza to ze placi sie duzo za marne uslugi.

  Zauwazcie ze nawet nie wspomnialem o predkosci. To juz _zupelnie_
inna historia.

--J.
(mowiacy oczywiscie tylko za siebie, a juz na pewno nie za ICM).