Re: NASK udusil Maloke

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 16:13:19 MET DST

Anna Szyczewska <szyszka_at_mat.uni.torun.pl> wrote:
: Bo tak jak teraz to jedni placa w milionach (starych) a inni NIC.

Po pierwsze cala masa studentów za studia płaci jawnie (tzw. studia
zaoczne), a po drugie studenci dzienni też niejawnie płacą - tracą
kilka lat, gdy ciążko pracują ucząc się różnych "głupot", podczas gdy
w tym czasie mogliby np. prowadzić hurtownię.

Ja też (pracownik uczelni) mam "za darmo", ale to też nie jest
naprawdę za darmo - pracuję uczciwie, a dostaję za to...
aż się wstydzę przyznać jak mało.

hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow