Re: Matem, fizyka i inne

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 12:32:23 MET DST

Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl) wrote:

> JESZCZE RAZ Z CALA ODPOWIEDZIALNOSCIA OSWIADCZAM ZE NIE MA W TP S.A. TARYFY
> IMPULS CO 1 MINUTA !!!

A ja mam pytanie "techniczne". O ile sie nie myle, impuls
(czyli oplata) naliczany jest na poczatku 3-minut. Ale wlasciwie
czy jest to uczciwe, jezeli np. polaczenie trwa 20 sekund, zeby
placic za 3 minuty?
Sadze, ze wymieniany tu problem mogl wynikac z nieskwantowania
na odcinki 3-minutowe czasu polaczen.
A jesli gadam 3 minuty i 2 sekundy to place jak za 6 minut.
To jest po prostu wymuszanie od klienta wyzszych oplat niz
glosi cennik.
Uwazam, ze _powinno_ sie wlasnie naliczac co _minute_,
a tak jak jest teraz to po prostu klient placi kilka-kilkanascie
procent wiecej niz sie nalezy.

WP