Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 09:45:00 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>W Explorerze (browser www) nic sie nie konfiguruje

Trzeba ustawic parametry TCP/IP i diallera - wlasnie to nie chcialo
mi od razu ruszyc. Faktem jest, ze podszedlem do sprawy chyba zbyt
fachowo, bo zaczalem od Control Panel/Network/Protocols, a pewnie
trzeba bylo tylko uruchomic tego wizarda. Teraz mam nowy egzemplarz
w pracy, wiec w wolnej chwili podlacze do niego modem i sprawdze
jeszcze raz.

>a polozyc konfiguracje
>Exchange (adres smtp i itp) to tzreba miec talent:))

Adres smtp to ja umiem wpisac, bo to sie robi w kazdym programie do
poczty pod kazdym systemem. To byla jakas inna 'ciekawostka
przyrodnicza' - adresy byly wpisane, dzwonilo do providera, tylko
ani nic nie nadawalo ani nie odbieralo. Do dzis nie wiem, co to
bylo - prawdopodobnie cos pomylilem z local/remote mail.

>Ktos musi te www ogladac a nie zrobia tego lekarze czy prawnicy z UNIXem bo
>go nie skonfiguruja.

Ale z OS/2 powinni sobie dac rade (no moze przy drobnej pomocy
fachowca) :-)

>PS Masz racje komercjalne zastosownia Internetu przyciagaja pieniadze ktore
>sa internetowi potrzebne.

Zarowno pieniadze jak i nowe uslugi, czy strony WWW ktore ludzie
chca ogladac. Kilka osob juz zachecilem do Internetu, pokazujac im
na poczatek www.playboy.com :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl