Re: NASK udusil Maloke

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 06:02:29 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4tl3t2$9mf_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Hm, w US jakos sie oplaca. Ale tam wszystko tansze...
>
> P.S. sam sie dziwie, jak im sie oplaca podlaczyc telefon do domu,
>    za ~10$ miesiecznie, w sytuacji jak uzytkownik zajmuje
>    linie przez pare godzin dziennie.
>

> Jarek.
Jarek w US jest tzw. Universla Service czyli biznes dotuje domowe linie
czyli residential service. Pociagniencie komus lini do domu daje szanse ze
taki szczesliwiec da zarobic... dzwoniac. Jak bys sprawdzil na gieldzie to
tzw Baby Bells czyli NYNEX, BELL ATLANTIC CZY BELL SOUTH ALBO US WEST stoja
fantatstycznie!!!
Nawet przy takich jak w USA cenach to wciaz jest kokosowy interes!!!!!!!
Pomyslcie teraz ile panstwo zarabia na swoich obywatelach! To jest ukryty
podatek a nie oplaty za telefon! Ja do Polski place 50c/min o dowolnej
godzinie (ATT), 50c to jest cos 1.40nzl. Ile porownywalnie czasu na linii
daje 1.40nzl w Polsce?
Dlatego nie chca ONI oddac telekomunikacji bo to dojna krowa.