Re: NASK udusil Maloke

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 15:11:07 MET DST

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: AGH to tylko jedna z uczelni w Polsce.

Nie ja jeden odpowiedziałem - na innych uczelniach jest podobnie.
Oczywiście jestem w stanie wyobrazić sobie uczelnię, która studentom
nie da dostępu do sieci, ale przecież studenci mogą wybierać - takie
rzeczy jak wyposażenie laboratoriów można znaleźć w różnych
informatorach dla kandydatów na studia (np. elektroniczny odpowiednik
takiego wydawnictwa dla AGH znajdziesz pod http://www.agh.edu.pl/idkns/)

: Wystarczy aby wykladowcy zadawali
: studentom zadania wymagajace wykorzystanie internetu. Internet to
: narzedzie.

Ze studentami nie ma problemu - oni wiedza co dla nich dobre.
Gorzej ze bardzo czesto pracownicy naukowi nie czuja zadnej motywacji
do korzystania z Internetu.

PS: popraw sobie konfiguracje newsreadera, bo nie dosc ze wysylasz
literki w CP, to jeszcze wyslales literki w CP w zacytowanym _moim_
tekscie!

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow