Re: NASK udusil Maloke

Autor: Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 11:06:32 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: A wiesz ile teraz w Polsce kilo kielbasy kosztuje?
Nie wiem bo kielbase kupuje zona. Ale cos kolo 10 Nzl/kg

: To nie 150 zl miesiecznie jest duzo, ale ewentualnie zarobki mamy za
: male - ale to juz zupelnie inna historia.
:
Tu sie zgadzam w 100 %. Ceny swiatowe ale zarobki 10-krotnie nizsze niz
w cywilizowanych krajach. To ja sie pytam "Kto przechwytuje te roznice ?"
A co do kielbasy to chyba wlasnie o to chodzi zeby Internet kosztowal tyle
co 2 kg kielbasy, czyli zeby dostep do niego byl niezauwazalny w domowym
budzecie.
pozdrawiam

z.kobylski

A poza tym to zgadzam sie ze trzeba obnizyc podatki.