7bit vs. quoted-printable

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 07:13:47 MET DST

nie mam pod reka specyfikacji mime
co prawda nietrudno sie sciaga RFC,
ale przedzierac sie przez calosc,
gdy moze ktos zna odpowiedz...

czy content-transfer-encoding: 7bit
to to samo co quoted-printable?

w zamian za odpowoiedz
moge najwyzej przeslac skrypt w REXXie
(doplujke do PMMail'a)
ktory dokonuje "w locie" niektorych przekodowan
(wlasnie go koncze).

sam w sobie ma ograniczona uzytecznosc dla tych,
ktorzy uzywaja polskiej strony kodowej,
jednakze mozna sobie z niego wyciac
skaner naglowkow RFC822w celu wykorzystania
w innych programach do zarzadzania poczta

Grego

P.S. Pozatym - nie mam maili z Polipa od dluzszego czasu.
czy polip zamarl, czy mnie znowu "wypisalo"?
jesli dziala, prosze o mail na moj adres