Re: Czy TPSA nas oszukuje?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 03:37:49 MET DST

Marek Jedlinski <marekjed_at_magnum.lodz.pl> wrote:
MJ> Czy wiadomo cos o podobnym problemie w Lodzi?
MJ> Dopiero w lipcu zaczalem korzystac z 0,202122
MJ> ale za to - hm, namietnie - rachunek przyjdzie
MJ> na pocatku wrzesnia i nie wiem czego sie spodziewac :-/

jedno trzeba powiedziec - jak juz sie pojdzie na centrale - to przyznaja
sie bez bicia...
zreszta jak tam przyszedlem, mowie, ze mam za duzy rachunek,
Pani ocenila moj wiek - i spytala? a korzystasz z modemu? :)
a ja, ze owszem, a ona a moze tak 0202122 przez przypadek?
no i wszystko bylo jasne :)

w FidoNecie opisywali podobne przypadki w innych miastach,
ale mysle ze Lipca to juz nie dotyczy (naiwnie wierze w TPSA)

slawek