Re: NASK udusil Maloke

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 03:18:16 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
<1348FB168BB_at_inf.wsp.krakow.pl>...

WWW
> Nieprawda, nieprawda. Juz ani wiedza, ani zainteresowanie internetem nie
sa
> zadne. Rok temu mozna by jeszcze tak powiedziec, sam tak mowilem.
> Ale mniej wiecej od roku ruszyla autentyczna lawina zainteresowania
siecia. I
> coraz wiecej ludzi wie co to jest i chce sie podlaczyc. A co do
biznesu...
> polecam regularne co jakis czas spogladanie na NASKowa liste polskich
> serwerow WWW. Moze to pomoze wyrobic sobie jakis poglad...
> [...]
Jesli ja Wam w Polsce pisze ze zyjecie na pustyni to po to zeby was szlag
trafil i zeby bylo lepiej i wiecej.
Ciagle jest jedna gazetka na Internecie na codzien (Zycie Warszawy) pare
swerwerkow a gdzie te sklepy na WWW gdzie serwery korporacji tak wielkich
jak Polska Nafta?
Gdzie ta miriada providerow ? Jeszcze daleko.