Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 12:10:04 MET DST

On Fri, 26 Jul 1996, Piotr Karocki wrote:

> jesli moja definicja sie nie podobala, prosze o podanie innej, nadajacej
> sie dla osoby, ktora o Unixie ani o Internecie nie ma zielonego pojecia.
> Przyszedl sobie ktos, kto moze zostanie klientem providera, bo slyszal
> od kolegi/przeczytal w Gazecie, ze Internet to dobra rzecz.
> jak mu teraz powiedziec, co to jest Internet, co to jest WWW, w ciagu
> minuty (max) oraz tak, by zrozumial?

Oki. to moze cos napisze...

1. Internet to taka siec laczaca tysiace (miliony?) komputerow na calym
swiecie. To tak jakbys mial je wszystkie w domu. (Mozesz np. policzyc
prognoze pogody na przyszly tydzien, uzywajac CRAY'a w ICMie..)

2. WWW to taki serwis, dostepny dla wszystkich. Udostepnia obrazki,
dzwieki, filmy, pliki.... Prosty w uzyciu jak help w windzie (dla mnie
help w windzie nie jest prosty, ale zakladam, ze dla usera windy jest..)

Majc przegladarke WWW mozesz w rownie prosty sposob laczyc sie z innymi
serwisami (czytac newsy, ssac pliki przez FTP, czytac/wysylac poczte, itp)

ps.
1. napisalem to bez wiekszego zastanowienia, wiec pewno nie jest to
najlepsze
2. Niech mnie nikt nie posadza, ze zalecam przegladarke WWW do
czytania/pisania USENETu/maili

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==